קונים רהיט חדש? שימו לב לתו התקן שלו!
מהיום ניתן לרכוש רהיטים שעומדים בתו איכות ושירות מיוחד המעיד על איכותם, ועל טיב השירות שתקבלו מהחברה
קניית רהיט לבית היא עניין רציני. בין אם מדובר בריהוט משמעותי כמו מיטה, ארון בגדים או שולחן עבודה – ובין אם זו שידה או כיסא. אנו משקיעים כסף רב על מה שצריך להחזיק לנו את הבית, את חפצינו היקרים וגם את עצמנו, ושיהיה גם יפה ואיכותי ועמיד לאורך זמן. אנחנו גם רוצים את השירות הטוב ביותר ממי שמכר לנו, ושיעמוד לצידנו אם תהיה בעיה. בלי כל זה – חווית הקנייה של רהיט עשויה להפוך מהתחדשות מרגשת בבית, לצרה צרורה וחוסר נעימות.
דרושה חותמת
בתור צרכנים, לא תמיד יש לנו המומחיות לגבי טיבו של החומר ממנו עשוי השולחן או העמידות ארוכת הטווח של הארון, ואנו צריכים לסמוך על המילה של מי שמכר לנו את הרהיט. מכיוון שמדובר בקנייה חשובה, איננו יכולים להקל בכך ראש – ועלינו לדעת כיצד לבחור נכון, מה לקנות, ובעיקר, ממי לקנות.
ענין של אחריות
בעקבות כל זאת, איגוד תעשיות הריהוט בישראל יצא בהכרזה על תו חדש, המתייחס לאיכות ולשירות, שיוענק ליצרני ריהוט ישראליים שיעמדו בקריטריונים. בין התנאים לקבלת התו: אחריות של שנה על המוצר, מענה ללקוח, טיפול בפניותיו, ושקיפות מידע.
מטרת התו היא לסייע לנו, הקונים, לבחור את המוצרים שמאחוריהם עומד יצרן המתחייב לשירות ולאיכות.
לא על הארון לבדו
יצרן רהיטים שקיבל את התו – מתחייב לכך שהמוצרים שלו עומדים בתקן הנדרש להם.
בנוסף, התו מבטיח פרטיות למידע האישי של הלקוח, כך שלא תקבלו דואר פרסומי אם לא אישרתם זאת בכתב. היצרן גם מתחייב לסמן את המוצרים, ולהקפיד על ייצור של מעל 30% בישראל.
במילים אחרות: יש דרך לזהות איזה מוצר כדאי לרכוש, על מנת שלא נתאכזב או נישאר לבד עם בעיות שלא יזכו למענה מהספק.
אז בפעם הבאה שאתם בוחרים רהיט, חפשו את התו. רוב הסיכויים שזו תהיה הקנייה הנבונה ביותר.