\
קמפיין עיצוב וחדשנות בבית הישראלי המודרני
חדשות ועדכונים
קמפיין עיצוב וחדשנות בבית הישראלי המודרני
05/03/2014

קמפיין לקידום חברי איגוד תעשיית הריהוט הישראלית עולה בימים אלו בתקשורת – "הפנים הישראליות של תעשיית הריהוט 2014"
איגוד הריהוט בראשותו של היו"ר אלי גרניט, החליט להעלות קמפיין חדש מתוך מטרה לחזק את הדימוי של תעשיית הריהוט הישראלית בכלל ושל חברי האיגוד בפרט בקרב הקהל הרחב.

להבדיל ממוצרי צריכה אחרים, בהם למוצר עצמו יש זהות וניתן לקדמו (מכשירי חשמל, מזון ויין למשל) בריהוט, עיקר המיתוג הוא של היצרנים, כאשר לחלק נכבד מהמוצרים אין אפילו שם או סימון כלשהו.  כלומר, הדרך לשפר את הדימוי של מוצרי ריהוט ישראליים עוברת בשיפור הדימוי של התעשיינים עצמם.

רובו המכריע של תקציב האיגוד מוקדש לקמפיין שנועד לחבב על כלל הציבור את היצרנים חברי האיגוד.

הקמפיין, שקבל את חסות התאחדות התעשיינים, מהווה הזדמנות של חברי איגוד תעשיות הריהוט בישראל להציג את הפנים הישראליות המיוחדות שלהם.
זו הזדמנות להציג את היתרונות שלנו כיצרנים מקומיים על פני יצרנים בחו"ל, ודווקא בהיבט הרגשי;
העסקת אוכלוסיות מיוחדות, היבטי איכות סביבה, תרומה לקהילה, פיתוחים מיוחדים תוך הבנת הצרכים הייחודיים בישראל וכיו"ב, ובייחוד הנושא של עיצוב וחדשנות.
היום יותר מתמיד נושא העיצוב חשוב לכל צרכן ולו משקל משמעותי בשיקוליו באם לרכוש מוצר זה או אחר.
מטרת הקמפיין הנה להראות לצרכן הישראלי שקיימת במדינתנו תעשיית ריהוט מעולה, המעצבת, מחדשת ומתאימה ולא נופלת בעיצוביה מזו המגיעה מאירופה.
כל אלו יכולים לטווח ארוך ליצור חיבוק הדדי  בין התעשייה והצרכן הישראלי שהלא הם אחד.

עמוד השדרה של הקמפיין נבחר במדור קבוע שבועי של עמודים שלמים בגיליון סוף השבוע של "ישראל היום" ובאתר האינטרנט של העיתון. בכל עמוד יוצג פועלו של חבר איגוד אחד.

מעוניינים להצטרף לקמפיין?
הורידו ומלאו את הטופס המצורף. סדר הופעת חברי האיגוד יהיה על פי סדר ההרשמה.