\
תו האיכות
\
קונים רהיט חדש? חפשו את התו!
קונים רהיט חדש? חפשו את התו!

תו האיכות והשירות מוענק לחברות ישראליות לייצור ושיווק רהיטים המתחייבות במסגרת אמנה מיוחדת לאיכות ולמצוינות במוצר ובשירות המוענקים לצרכן. התו יוצר וודאות היכן לרכוש ריהוט ישראלי ומעיד כי מאחורי המוצר עומד מפעל איכותי, המגובה בגוף ציבורי.

 

רהיטים הם עסק יקר. יתרה מכך, הם אמורים להחזיק שנים ולעמוד יפה בפני שחיקה

כשאנו קונים מיטה, ארון, ספה, מטבח או אפילו כיסא, אנו רוצים שיהיו איכותיים, אסתטיים ועמידים ושבמקרה הצורך נוכל להפעיל את האחריות ולקבל שירות מקצועי ומהיר. בדרך כלל אנו חסרים את המומחיות המבדילה בין איכויות שונות של חומרים ורמות גימור ונותר לנו רק לסמוך על המילה של המוכר בחנות.

 

הרוב המוחלט של הישראלים, כשמונים וחמישה אחוזים! מעדיף לרכוש רהיט מחברה ישראלית!

חברות הריהוט הישראליות מכירות את אופיו, טעמו וצרכיו הייחודיים של הצרכן הישראלי ושירות הלקוחות שלהן ממוקם בארץ, כך שיש למי לפנות במידה ומתעוררת בעיה. למרות זאת, נוצר בשנים האחרונות חוסר אמון באשר לענף הריהוט המקומי, עקב תדמית בעייתית שדבקה בו, בעקבות מספר פשיטות רגל של מפעלים, אי עמידה בלוחות זמנים, אספקת סחורה פגומה ועוד. כדי לעזור לצרכן לרכוש נכון ונבון ולספק מענה לבעיה זו ואחרי בחינה מעמיקה של הענף, השיק איגוד תעשיות הריהוט בישראל שבהתאחדות התעשיינים, את תו האיכות והשירות הישראלי.

 

תו האיכות והשירות החדש פותר את בעיית הבלבול באשר לאמינות החברות והמוצרים, בא לעשות לכם הצרכנים, סדר ב”בלגן” ולעזור לכם לדעת מאילו חברות כדאי לרכוש ריהוט.

קבלת התו מותנה בעמידה בתנאים הנוקשים שדורש האיגוד, על החברה להסכים לביקור של בודק חיצוני פעם בשנה המוודא את איכות הייצור והשירות אותם היא מספקת ללקוחותיה. להעניק לפחות שנת אחריות על מוצריה, לתת מענה אדיב ויעיל ללקוח בכל שלבי הקניה ואחריה, תוך זמן קצר ומוגדר, ולטפל בפנייתו באופן מהיר. החברות מתחייבות לכבד את חוק הגנת הצרכן ואת תנאי תקנון התו, לשקיפות מידע על החומרים מהם מיוצר הריהוט, כמו גם לכך שהמוצרים והחומרים מהם הם מיוצרים אכן עומדים בתקנים נדרשים. התו אף מספק הגנה על פרטיות הלקוח המקבל מידע פרסומי מחברות הרהיטים אך ורק אם אישר זאת בכתב, ודורש מהחברות להקפיד על ייצור של לפחות מעל שלושים אחוז בישראל.

 

התו החדש הושק במכון הטכנולוגי בחולון בנוכחות בכירי התעשיינים במשק וניתן, על פי דבריו של אורי סגרה יו”ר האיגוד, לחברות מובילות בלבד שנמצאו מתאימות ומחויבות לתנאיו

אורי סגרה, יו”ר איגוד תעשיות הריהוט ומנכ”ל חברת ריביירה מסביר ש” התחרות על לבו של הצרכן גדולה בתקופתנו ועומדות בפניו אלטרנטיבות רבות לקנייה. בשוק הישראלי קיימות מאות חברות ואלפי מוצרים והוא אינו יכול לבדוק כל אחד ואחד מהם לעומק, לכן באמצעות התו יכול הצרכן לצמצם את האפשרויות ולעשות החלטות מושכלות המבטיחות את רכישתו”.

 

סגרה מדגיש ש”חברות אלו, שנמצאו מתאימות לקבלת התו, לאחר מבדקים קפדניים והן חתומות על האמנה המגדירה את התחייבויותיהן במדויק. כך, על ידי יצירת סטנדרט ייצור ושירות גבוה ואיכותי, מגביר איגוד תעשיות הריהוט את אמון הצרכן הישראלי בתעשיית הריהוט המקומית, דבר המעודד ומקדם את המשכת הייצור בארץ ואת מסת הרכישה של תוצרת ישראלית, שמבחינת חדשנות, אסתטיקה, טרנדיות ומקוריות לא חסר לה דבר ואינה יורדת ממקבילותיה בחו”ל”.

 

אז בפעם הבאה שאתם בוחרים רהיט, חפשו את התו. רוב הסיכויים שזו תהיה הקנייה הנבונה ביותר.

התו שנותן לך גב- לקנות בטוח עם תו האיכות והשירות של איגוד תעשיות הריהוט בישראל